vasárnap, március 16, 2008

Tényleg itt a tavasz

Leellenőriztem. A kósza híreken felbuzdulva tegnap hazafelé jövet tettem egy kitérőt, hogy megtudjam, van-e már medvehagyma mifelénk is. Van bizony, rengeteg, csak győzzük enni.
A legtöbbet magában ropogtatom el, de a mai ebédben is helyet kapott: a póréágyon sült lazachoz majorannás-balzsamecetes sült céklát és krumplipürét adtam, és felcsíkozott medvehagymát is tettem az asztalra, döntse el mindenki, hogyan akarja enni. Én a krumplipürébe kevertem a medvehagymát, nagyon földobja.

Tegnap este pedig gyors vacsorának sült ricottát csináltam, ahogy ezt Dolce Vitánál olvastam, a ricottába reszelt parmezánt és medvehagymát kevertem és formában megsütöttem. Mellé még sok medvehagymát ettem. :)

Az igazi blogéletet most egy időre takarékra kell tennem, addig is, amíg komolyabb posztokkal jelentkezem, frissítettem a tavalyi medvehagyma-linklistát.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Zsuzsa írta...

Látom, nem spórolsz a medvehagymával! :) A krumplipürés is jó ötlet!

Rossamela írta...

Naná, hogy nem spórolok, van rengeteg, pedig már el is ajándékoztam a felét. Ezt az adagot már megesszük, aztán a hétvégén újra szüret és abból majd el is teszek.

 

blogger templates | Make Money Online