hétfő, április 23, 2007

Reményteli várakozás

Csuda érdekes dolgot fedeztem fel a magyar üzletlánc helyi boltjában. Már éppen a pénztárhoz járultam volna, mikor egy kicsi zöld hűtő üvegajtaja mögött apró üvegcséket és tégelyeket vettem észre. Áttanulmányozva a mellette kitett prospektust, gyorsan eldöntöttem, hogy a szarvasgombás ízesítésű tokaji aszú zselét választom. Tettem még egy gyors kört a boltban, hogy felmérjem a kéksajt-kínálatot ( a receptajánlat kéksajttal és körtével javasolja megízlelni eme különlegességet), de beláttam, nem szabad ezt elkapkodni holmi márványsajttal meg éretlen körtével. Adjuk meg a módját, meg a megfelelő alkalmat! Már nincs egy hónap a házassági évfordulónkig...
Nem hallgathatom el, hogy míg kivettem a hűtőből a zsákmányt, átható szarvasgomba-illat csapott meg. Remélem, tényleg jó anyag!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igen, én is láttam ezt a polcot abban a bizonyosban, de még nem szedtem össze a bátorságot és az anyagiakat a vásárláshoz. Meg ötletek is kellenek a felhasználáshoz, de már legalább tudom, honnan lesz!

Névtelen írta...

nagyon jó erős mesterséges szarvasgomba aroma "illata" van, lásd cimke

Névtelen írta...

én pedig voltam olyan szerencsés, hogy megkóstolhattam éppen ezt a tokajis cuccot, hát valami mennyei!

István Bagi írta...

lazán kapcsolódik:
http://kozosgomba.blogspot.com/2007/04/kisebb-s-nagyobb-szarvasgombs-svindlik.html

Rossamela írta...

Azt gondoltam, a szarvasgomba aroma származhat a szarvasgombából is. A hőkezelésről elfelejtkeztem...

hypogea, köszönöm a linket, ennek utána fogok járni, majd a hétvégén talán lesz időm kutatómunkára.

 

blogger templates | Make Money Online