szombat, október 03, 2009

Vegéthó - vegán ételek októberben

Nem akarok téríteni. Magam sem vagyok vegán, sőt, vegetárius sem. Jó tíz évig ugyan nem ettem húst, de a halat akkor sem hagytam el. Ma sem vagyok egy nagy ragadozó, itthon nincs hús, húskészítmény, de különleges alkalmakkor, színvonalas éttermekben bizony előfordul, hogy áttérek a "minőségi húsevésre".
A vegánság egészségességének kérdésében nem akarok állást foglalni. Biztos vagyok benne, hogy a csak növényi táplálkozás lehet jó és rossz hatással az egészségünkre, csak azon múlik, hogy ezen irányzat követése ne csak az állati eredetű élelmiszerek "eszetlen" elhagyását jelentse.
Ugyan a vegán életmódot népszerűsítő cikkeket nem fogok írni, azt meghagyom a "bennfenteseknek", de szívesen hozzájárulnék ahhoz, hogy nyílvánvalóvá váljék: a vegánság nem lemondás, hanem egy nagyon is vonzó alternatíva lehet.
Ezért csatlakozom Siccike felhívásához. Azt, hogy mi a Vegéthó kezdeményezés lényege, itt lehet elolvasni.
(Aztán majd meglátjuk, összejön-e 12 bejegyzés...)

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online